فراخوان | دعوت به همکاری از مؤسسات و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی در استان البرز

معاونت امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان البرز در نظر دارد بمنظور بهبود کیفیت خدمت رسانی در حوزه اجرای برنامه مدیریت مورد معتادین بهبود یافته با هدف تکمیل چرخه درمان اعتیاد و پیگیری پس از ترخیص وضعیت افراد بهبود یافته و ترخیص شده از مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ دعوت به همکاری از مؤسسات و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی در استان البرز نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛تمامی مؤسسات و مراکز مثبت زندگی واجد شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فراخوان با شماره تماس (۰۲۶۳۲۵۱۹۹۳۳) کارشناس ناظر برنامه مدیریت مورد تماس بگیرند و همچنین جهت ارائه درخواست کتبی خود به مدت ۱۰ روز از تاریخ درج فراخوان در سایت اداره کل بهزیستی استان البرز به معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی شهرستان های (کرج،فردیس،نظرآباد،ساوجبلاغ،اشتهارد،چهارباغ و طالقان) مراجعه فرمایند.

*شرایط و مدارک مورد نیاز متقاضیان

کلیه اشخاص حقیقی واجد شرایط ذیل و مؤسسات حقوقی دارای مجوز از سازمان بهزیستی که در اساسنامه آنها فعالیت پیشگیری،درمان،بازتوانی و کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد ذکر شده باشد، میتوانند در این فراخوان شرکت نمایند.

*شرایط تأسیس برای مؤسسات و مراکز مثبت زندگی متقاضی اجرای برنامه مدیریت مورد :

۱.دارا بودن تجربه کار موفق در حوزه پیشگیری،درمان و بازتوانی اعتیاد (یکسال) با تأکید بر توانمندسازی و سابقه حسن همکاری با بهزیستی

۲.مؤسسات متقاضی دارای توانمندی اقتصادی جهت پیشبرد اهداف مطابق با دستورالعمل برنامه مدیریت مورد را داشته باشند.

۳.دارا بودن حداقل تحصیلات کارشناسی مرتبط (رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی،روانشناسی مشاوره و مددکاری)

کد خبر 111015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد