برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در شهرستان میاندوآب

نمایشگاهی از دستاوردها، اقدامات و فعالیتهای بهزیستی با همکاری نیروی انتظامی ، شبکه بهداشت ، هلال احمر ، آموزش و پرورش ،انجمن معتادان گمنام و سایر ارگانها و نهادهای شهرستان میاندوآب در کتابخانه شهید باکری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستانهای میاندوآب، چهاربرج و باروق؛

عباس پورحسین سرپرست بهزیستی شهرستان میاندوآب با توضیح اینکه این نمایشگاه با هدف آگاهسازی، ارائه خدمات مشاوره و اطلاع رسانی به عموم مردم برپا شده است گفت: حضور کارشناسان پیشگیری و اورژانس اجتماعی و توزیع بروشور معرفی خدمات و فعالیتهای این اداره موجب آگاهی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان از این اقدامات بود.

وی افزود: در مراسم افتتاح نمایشگاه معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب در کنار عموم مردم، روسا و نمایندگانی از سایر ارگانهای فعال شهرستان نیز از این نمایشگاه بازدید و در جریان برنامه های اداره بهزیستی و دیگر ارگانها به منظور کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی در شهرستان قرار گرفتند.

پورحسین ضمن تاکید بر اینکه معضل اعتیاد یکی از مهمترین آسیبهای اجتماعی است گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی با ارائه بروشور و خدمات مشاوره تاثیر بسزایی در روند آگاهسازی عموم مردم بخصوص قشر جوان ونوجوانان دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین مواردی که میتواند در روند کاهش اعتیاد تاثیر گذار باشد آگاهسازی افراد بویژه والدین است. زیرا بدلیل مشکلاتی که نوجوانان در سنین بلوغ با آن درگیر هستند اگر والدین اطلاعات کافی را داشته باشند و بتوانند در زمان مناسب، برخورد مناسب را بروز دهند می توانند تا حد زیادی موارد مربوط به گرایش فرزندان خود به اعتیاد را کنترل کنند.

برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در شهرستان میاندوآب

برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در شهرستان میاندوآب

کد خبر 110729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد