نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی اداره کل ارشاد و بهزیستی

مسئولان روابط عمومی و رسانه اداره کل بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در نشستی به بحث و تبادل نظر در خصوص شاخص های عملکرد سازمانی پرداختند.

در این نشست که با حضور عارف رحیمی مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان، کارشناسان این سازمان و حیدر رحیمی کارشناس مسئول امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان برگزار شد، طرفین بر اهمیت ارتقای کیفیت و کمیت فعالیت های ادارات و نهادها در راستای کسب رتبه برتر در شاخص های عملکرد سازمانی تاکید کردند.

حیدر رحیمی کارشناس مسئول امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در این نشست اظهار داشت: افزایش کیفیت و کمیت فعالیت های ادارات و نهادها در فرایند کسب رتبه در شاخص ها حائز اهمیت و اهمیت ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق و به موقع از فعالیت ها و اقدامات انجام شده به مردم و مخاطبان از جمله شاخص های مهم عملکردی به شمار می‌رود، گفت: استفاده از ظرفیت های رسانه ای و همکاری با اصحاب رسانه در این زمینه می تواند نقش موثری در ارتقای سطح آگاهی عمومی و کسب رتبه برتر در این شاخص ها داشته باشد.

رحیمی مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات و فعالیت های گسترده این سازمان در زمینه های مختلف اعم از توانبخشی، حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، امور زنان و خانواده و ...، گفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع از این فعالیت ها به جامعه هدف و مردم استان از جمله اولویت های اصلی این سازمان است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و تعامل سازنده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و استفاده از ظرفیت های رسانه ای، بتوانیم در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هدف و مردم استان گام های موثرتری برداریم.

کد خبر 109569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد