مریوان| آیین اهدای ۱۳ سری جهیزیه به دختران زنان سرپرست خانوار

در مراسمی مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) ، طی مراسمی ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان؛ در سالروز ازدواج دخت نبی اکرم (س) و حضرت علی (ع) ، طی مراسمی با حضور رئیس بهزیستی شهرستان مریوان،حراست،مسئولین واحدهای اداری و روسای تعدادی از ادارات سطح شهر، سیزده سری جهیزیه شامل ۱۲ قلم وسایل ضروری منزل به نوعروسان نیازمند تحت پوشش اهدا گردید.

درابتدای مراسم پروین اخدر رئیس اداره بهزیستی مریوان ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: طی تفاهم‌نامه منعقده فی ما بین بنیاد خیریه سادات و اداره کل بهزیستی استان کردستان با هدف محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان این جهیزیه‌ها به نیابت از شهید جمهور و شهدای خدمت به دختران زنان سرپرست خانوار نیازمند تحت پوشش بهزیستی مریوان اهدا گردید.

در ادامه ماموستا حسین شریفی امام جماعت بهزیستی ،در سخنانی ضمن تبریک پیوند ازدواج زوجین بیان کرد: امر ازدواج امری پسندیده و قرآنی می باشد طوری که دین اسلام برای هر فرد چه خانم و چه آقا با رسیدن به سن ازدواج تنهایی را نهی کرده و تمامی افراد را به امر ازدواج دعوت نموده است.

در ادامه مراسم با اهدای یک نسخه لوح تبریک از جانب استاندار کردستان به مناسبت ازدواج زوجین ، یک جلد کلام الله مجید و همچنین سری کامل جهیزیه به هر یک از زوجین به پایان رسید.

لازم به ذکر است زوجین نیز در خرید جهیزیه مذکور مبلغی بالغ بر شش میلیون تومان مشارکت نمودند.

مریوان| آیین اهدای ۱۳ سری جهیزیه به دختران زنان سرپرست خانوار

مریوان| آیین اهدای ۱۳ سری جهیزیه به دختران زنان سرپرست خانوار

کد خبر 109542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد