شاهرود | پرداخت مستمری ماهیانه به تمامی مددجویان حوزه توانبخشی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: مستمری مددجویان در سال جاری افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی مستمری خانواده های تحت حمایت در سال جاری گفت: بر این اساس مستمری مددجویان یک نفره به یک میلیون تومان رسیده است.

حسن غربا افزود:همچنین مستمری خانواده های دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و پنج نفره سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می شود.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید به جامعه هدف بهزیستی اظهار داشت: به همت دولت سیزدهم، ۳۶۳۹ توانخواه و خانواده ایشان در حوزه توانبخشی از مستمری ماهیانه برخوردار هستند.

حسن غربا از افزایش شمار دریافت کنندگان حق پرستاری به ۵۶۱ توانخواه خبر داد و خاطرنشان کرد: ماهیانه بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال حق پرستاری به حساب این توانخواهان واریز میشود و علاوه بر این، حق پرستاری ضایعه نخاعی به مبلغ  دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به ۱۳۸ توانخواه به صورت ماهیانه پرداخت می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در انتها اظهار داشت: در راستای اجرای بند "۲" تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳ مستمری مددجویان بهزیستی به طور مستقیم به حساب ذینفع نهایی (حسب مورد سرپرست خانوار) بر اساس کدملی واریز می شود.

کد خبر 109120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد