پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به‌مناسبت آغاز هفته روابط عمومی و ارتباطات

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با صدور پیامی ۲۵ اردیبهشت ماه آغاز هفته روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان و تلاشگران این حوزه تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن پیامک به شرح ذیل است:

25 اردیبهشت ماه آغاز هفته روابط عمومی و ارتباطات با شعار اهمیت افکار درون و برون سازمانی نامگذاری شده است. این شعار به خوبی بیانگر وظیفه خطیر و پراهمیت روابط عمومی در دو بعد درون و برون سازمانی است. یکی از فلسفه‌های وجودی روابط عمومی این است که بدانیم سازمان‌ها در خلا واقع نشده‌اند. اینکه ما محیط پیرامون خود را نادیده بگیریم و فقط  سرگرم انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله خود باشیم، کار اشتباهی است. روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با مخاطبین است و در مرکزیت سازمان نسبت به محیط بیرون وظیفه‌ای دارد. روابط عمومی‌ها باید مطالبات و نگرش‌های خارج از سازمان در بخش رسانه‌ای، در میان مددجویان و عموم مردم را به مدیران منتقل کنند و برای رفع کاستی‌ها و مشکلات احتمالی از مردم کمک بگیرند. باید بدانیم در محیط بیرون چه تهدیدات و شبهاتی وجود دارد که می‌تواند محیط داخلی سازمان را تحت تاثیر قرار دهد. روابط عمومی‌ها باید در فضای بیرونی سازمان حاضر شوند و گلایه‌ها، شکواییه‌ها و خلاءها را به گوش مسئولین برسانند و از طرفی باید در راستای عملکرد و اقدامات انجام گرفته برای عموم مردم آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی کنند.

سازمان بهزیستی بیشترین تعداد روانشناس را دارد که در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند. هنر روانشناسان برقراری ارتباط، واکاوی، ارزیابی شرایط و ارائه راهکار تحلیلی برای حل مشکلات و بهبود وضعیت است و باید از این پتانسیل در راستای قوی کردن روابط عمومی بهره گرفت.  

اینجانب ضمن تبریک هفته روابط عمومی و روز جهانی ارتباطات از تلاش‌های مستمر و خدمات بی‌دریغ فعالان این عرصه قدردانی می‌نمایم و از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر، سلامت و سربلندی را مسئلت دارم.

کد خبر 107952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد