در رسانه| برگزاری جشن روز دختر در دانشگاه محقق اردبیلی

مراسم جشن روز دختر با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عباس فنی‌اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی ۲۲ اردیبهشت در این مراسم ضمن تبریک روز دختر با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی را دختران تشکیل می‌دهند، گفت: به وجود و حضور دختران پرتلاش دانشگاهمان می‌بالیم و می‌دانیم که این دختران، مادران و سازندگان موفق جامعه ما خواهند بود.
وی با اشاره به جایگاه دختر در آیات و روایات اسلامی، افزود: فرزندآوری و تربیت اسلامی دختر جایگاه ویژه‌ای در دین اسلام دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: فرهنگ ما فرهنگی خانواده‌محور است و از همین‌رو به ‌دلیل جایگاه خوب فرزندان و به‌ خصوص فرزندان دختر، دختران جامعه ما از موقعیت خوبی برخوردارند و همواره مورد حمایت خانواده و جامعه هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مصلح‌نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به جایگاه والای دختر در خانواده، گفت: دختران رزق و برکت را برای خانواده‌ها و جایگاه بهشتی را برای اولیای خود به ارمغان می‌آورند.
گفتنی است در ادامه این مراسم سیدآقا سید حاتمی مدیرعامل موسسه خیریه شکوفه ها به معرفی این موسسه پرداخت.  اجرای موسیقی، اجرای سرود توسط گروه سرود دختران موسسه خیریه شکوفه‌ها، رونمایی از کتاب "آخرین ماموریت" نوشته آیلین بهاری، نمایشگاه توانمندی‌های فرزندان خانه شکوفه‌ها و قرعه‌کشی در بین حاضران از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

کد خبر 107645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد