از عمده ترین درخواستهای طرح شده در دیدار ها؛ هزینه درمان، اشتغال، وسایل ضروری، مالی و جهیزیه و مسکن بود که در این زمینه راهنمایی های لازم از سوی مدیر کل بهزیستی انجام یافت.
لازم به ذکر می باشد این دیدارها با حضور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان برگزار می گردد که در نهایت پس از استماع درخواست ها، نظرات و راهنمایی های مدیریت بهزیستی استان تمامی مطالبات به منظور رسیدگی به واحدهای مربوطه ارجاع داده می شوند.
افزودنی است ملاقات های مردمی مراجعان، طبق شیوه نامه ابلاغی از مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف، به منظور شناسایی مشکلات و مطالبات گروههای هدف بطور مستقیم و بی واسطه در حداقل زمان ممکن و تدوین رویه واحد، استاندارد و هماهنگ جهت حل مشکلات ولی نعمتان بهزیستی انجام می گیرد.
نظر شما