🔸خرم آباد [] تجلیل استاندار لرستان از ڪارآفرینان نخبهٔ تحت پوشش بهزیستی استان لرستان

استاندار لرستان در همایش روز جهانی کار و کارگر که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار از تنی چند از ڪارآفرینان نخبه تحت پوشش بهزیستی با اهدا لوح سپاس تقدیر ڪرد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان در همایش روز جهانی کار و کارگر که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد ابوطالب شفقت استاندار لرستان از تنی چند از ڪارآفرینان و نخبه های عرصه تولید با اهدا لوح سپاس تجلیل ڪرد.

استاندار لرستان در این همایش کارگران را عامل اصلی تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) برشمرد و افزود: کارگران و کارفرمایان دو رکن اصلی تولید و ترقی هستند که بخش اعظمی از پیشرفت کشور مرهون زحمان خستگی ناپذیر این افراد است.
همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان لرستان که در معیت استاندار از نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی  بازدید می کرد، گفت: با توجه به اینکه مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک سهم قابل‌ توجهی در تولید ملی دارند، و بسیاری از کشورها از ظرفیت این مشاغل برای ارتقای کمی و کیفی اقتصاد خود تلاش می کنند، اما توسعه مشاغل کوچک و خانگی همواره مانعی بزرگ بر سر راه فروش محصولات تولیدی است و آن گزینه ای بنام بازار فروش است.
استاندار لرستان در ادامه از راه اندازی بازارچه صنایع دستی برای عرضه محصولات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در  استان لرستان خبر داد.

کد خبر 107039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد