بررسی مدارک معرفی شده تکمیل ظرفیت یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

قابل توجه افراد معرفی شده تکمیل ظرفیت یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی جهت بررسی مدارک

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در تکمیل ظرفیت یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی به اطلاع می رساند؛ داوطلبان موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود از روز چهارشنبه مورخ 05/02/1403  تا روز پنج شنبه مورخ 13/02/1403 و از ساعت 8  لغایت 14:30  با به همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً به اداره کل بهزیستی استان محل پذیرش مراجعه نموده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.

تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.
 
مدارک مورد نیاز :
1-    پرینت کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک
2-    4 قطعه عکس 3 در 4 پشت نویس شده (در سال جاری گرفته شده باشد)
3-    اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
4-    اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن
5-    اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی ثبت نام شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
6-    اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان
لازم به ذکر است  نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأئید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست حداکثر تا ۱۲ ماه پس از تاریخ برگزاری آزمون (۰۸/۱۰/۱۴۰۲) نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی اقدام نمایند. 
7-    اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح (برای مشمولین سهمیه ایثارگران)
8-    اصل و کپی کارت معلولیت دارای تاریخ اعتبار یا اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی با امضاء مدیرکل بهزیستی استان یا رئیس بهزیستی شهرستان(برای معلولین)
9-    ارایه مدارک و مستندات لازم جهت اصلاح حداکثر سن مقرر 
-    ارائه اصل و کپی شناسنامه همسر و  فرزندان ( براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت-موضوع مصوبه شماره 278/69385 مورخ 19/8/1400 مجلس شورای اسلامی)
-    ارائه اصل و کپی قرارداد و لیست سوابق بیمه با نام کارگاه (در خصوص معرفی شدگانی که سابقه اشتغال به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحوت پوشش آنها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/11/1357  تا کنون)
10-    ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای شهرستان تهران و شهرستان مراکز استان ها 
•    شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال‌های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
•    استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت بموجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم پیوست) ممهور به مهر نیروی انتظامی پاسگاه یا کلانتری محل در شهرستان مورد تقاضا  با ارائه مدارک و مستندات ذیل امکانپذیر خواهد بود؛
الف - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد  تقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه
ب - گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه. 

کد خبر 106493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد