به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو در نشست هم اندیشی که به مناسبت دهه مبارک فجر با مدیران مراکز مثبت زندگی برگزار شد، عنوان کرد: مراکز مثبت زندگی نمایندگان بهزیستی در محلات بوده و پبگیر بخش اعظمی از مشکلات مددجویان هستند .
وی با بیان اینکه انسان شرافت ذاتی دارد و تکریم وحفظ کرامت جامعه هدف باید سرلوحه فعالیت مراکز مثبت زندگی باشد ؛ افزود: کارکنان بهزیستی و کارکنان مراکز مثبت زندگی جزیی از یک کل واحد برای خدمت رسانی و پاسخگویی هستند.
این مقام مسئول هزینه کرد و رفع مشکلات اعتباری مراکز مثبت زندگی را جزو الویت های سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت : تنها خدمتگیرندگان این مراکز، مددجویان بهزیستی نیستند بلکه سایر شهروندان نیز میتوانند از مراکز مثبت زندگی، خدمات دریافت کنند.
وی خاطر نشان کرد : مراکز مثبت زندگی،برای دستیابی به تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور سازمان و تسریع و گسترش برنامه ها و خدمات استاندارد بصورت محله محور ایجاد شده اند تا علاوه بر مدیریت بهینه منابع، به افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سازمان دست یابیم.
نظر شما