به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران، رحمانی رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان با همراهی اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل همزمان با سفر دکتر سید محمود حسینی پور استاندار مازندران به شهرستان آمل بعنوان نماینده استاندار با مسوولان و مردم روستای پاشاکلا و شاد محل در راستای رفع مشکلات مردم و جامعه هدف دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است میز ارتباط مردمی با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران و رئیس اداره بهزیستی آمل در اداره بهزیستی شهرستان جهت بررسی مشکلات و مسایل مراجعه کنندگان برگزار شد.
معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران در سفر یک روزه با حضور در گلزار شهدای روستای پاشاکلا شهرستان آمل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
حسین زاده با حضور در منزل شهید هوشنگ بهارلو ضمن دیدار با خانواده این شهید والامقام، از صبر و بردباری خانواده ایشان قدردانی و تجلیل و بر تاسی از سیره و راه شهدا تاکید کرد.
در ادامه با حضور در منزل خانواده زن سرپرست خانوار و خانواده ۳ عضو دارای معلولیت، مسائل آنان را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.
شایان ذکر است؛ در پایان این سفر، معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران و رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل در جلسه شورای اداری استان حضور پیدا کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد