به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ با توجه به اهمیت شاخص های عمومی در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی، از آنجا که یکی از شاخص ها با سهم بری و نمره بالا سامانه راهبری میز خدمت و تکمیل فرم نظر سنجی ارائه خدمت به گروههای هدف و پیشخوان مجازی بهزیستی کشور ثبت درخواستهای گروههای هدف می باشد اداره کل بهزیستی مازندران دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح کیفی و کمی ارائه خدمت به گروههای هدف در راستای اهمیت استقرار میز خدمت در دستگاههای اجرایی و همچنین به منظور ارتقا کیفی در روند اجرای فرایند های ارائه خدمت و گردش کار در میز خدمت اعم از پاسخگویی به مراجعین حضوری و غیر حضوری، شیوه ارجاع به واحدهای تخصصی و گردش کار پیگیری درخواستهای مراجعین و اعلام نتیجه اقدامات به گروههای هدف به منظور ایجاد وحدت رویه در روند ارائه خدمت در سطح بهزیستی استان با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و همچنین کارشناسان مسئول ستادی معاونتهای تخصصی و اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی( میز خدمت ) و کارشناسان حوزه های تخصصی و پذیرش و میز خدمت شهرستانها به تعداد ۱۳۰ نفر به صورت حضوری و وبیناری با تدریس ولی‌زاده کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران را برگزار نمود. شایان ذکر است در ادامه جلسه فوق، تبادل نظر، پرسش و پاسخ در خصوص سامانه های مرتبط با میز خدمت و بهبود فرایندها و اصلاح گردش کار در میز خدمت مباحثی مطرح گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد