پیام مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت روز زن

دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران طی پیامی فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی، ولادت باسعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و تقارن آن با روز مادر و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش ‌روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿۱﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿۲﴾إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ ﴿۳﴾

در آستانه ولادت پرنور زیباترین اسوه هستی و الگوی  تمام عیار مکارم اخلاق و فضائل، حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته زن و روز مادر که مصادف با ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشد را گرامی می داریم .
به یقین  فاطمه زهرا( س) الگوی مطلوب و شایسته دنیوی و اخروی زنان مسلمان جهان می باشد و بانوان متدین ایران زمین تعالیم ایشان را سرمشق و سرلوحه زندگی خویش قرار داده اند به ویژه بانوان محترم همکار بهزیستی مازندران که در عرصه کار و تلاش و خدمت رسانی به جامعه ی هدف و رسیدن به قله های رفیع انسانیت از هیچ کوششی فروگذار نکرده و در کاستن آلام دردمندان و نیازمندان، همیشه همت گمارده اند.
اینجانب ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و شایسته تمامی این بزرگواران، فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) این عطیه الهی و روز زن را به همکاران ارجمند، بانوان و مادران، خصوصاً بانوان تحت پوشش بهزیستی مازندران تبریک عرض می نمایم و توفیق روزافزون همگان را از خداوند منان خواستارم. 

دکتر فریبا بریمانی 

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 98742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد