دیّر| دیدار سرپرست و کارکنان بهزیستی با فرماندهی نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی سیرانوش دارایی سرپرست و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان دیّر با حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی با سرهنگ مهدی نظریه فرماندهی انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و  نقل از اداره بهزیستی شهرستان دیّر، سیرانوش دارایی سرپرست بهزیستی شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، امنیت را از مولفه های اصلی پیشرفت یک جامعه دانسته و خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی ایفا می نماید.

وی در ادامه افزود : با توجه به شرایط خاص فعالیت های بهزیستی، تعامل مثبت و سازنده این اداره با فرماندهی محترم انتظامی شهرستان و هوشیاری، طی سنوات اخیر سبب رضایتمندی آحاد مردم و پیشگیری از آسیب ها شده است.

سرهنگ مهدی نظریه فرمانده انتظامی شهرستان دیّر نیز با ابراز خرسندی از حضور سرپرست و کارکنان بهزیستی را در جمع پرسنل ناجا، همکاری با بهزیستی جهت کنترل آسیب ها و کمک به جامعه هدف بهزیستی را مایه افتخار پرسنل خدوم این نیرو توصیف و ابراز امیدواری کرد با همکاری و همیاری تمامی مسئولان و پرسنل ناجا امنیت و آسایش خاطر مردم بیشتر از پیش تامین گردد.

کد خبر 91538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد