برگزاری کارگاه آموزشی و گردهمایی سازمان های مردم نهاد استان خراسان جنوبی

همزمان با بیست و دوم مردادماه، روز ملی تشکل های مردم نهاد و مشارکت اجتماعی، حسن شرفی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در این گردهمایی حضور یافت و پاسخگوی نمایندگان سازمان های مردم نهاد بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، به مناسبت روز ملی تشکل های مردم نهاد و مشارکت اجتماعی، کارگاه آموزشی و گردهمایی سازمان های مردم نهاد استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری، مدیران کل بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، محیط زیست و نمایندگان سازمان های مردم نهاد برگزار گردید.

حسن شرفی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و تغذیه ای در مراکز شبانه روزی بهزیستی به بهترین شکل انجام شده است. وی افزود: وجود خیرین، معتمدین و افراد توانمند شهرستان های استان در کنار بهزیستی و اعتماد متقابل موجب ایجاد مؤسسات خیریه توانا در کنار بهزیستی استان شده است، مؤسسات و افراد توانمندی که در شرایط سخت اقتصادی که بسیاری از حوزه ها با مشکل مواجه شده اند توانستند خدمات بهداشتی، درمانی و تغذیه ای را به بهترین شکل در مراکز شبانه روزی استان ارائه نمایند. شرفی ضمن تشکر از مجموعه استانداری بابت برگزاری جلسه گفت: این جلسه فرصت بسیار مناسبی است تا اینجانب به عنوان نماینده جامعه هدف بهزیستی در استان از تمامی افراد و موسسات فوق به عنوان بخشی از سرمایه های استان خراسان جنوبی تقدیر و تشکر نموده و اعلام نمایم شما با خداوند معامله میکنید، دعای خیر جامعه هدف بهزیستی بدرقه راهتان باد. در پایان این گردهمایی از تشکل های برتر سازمان های بهزیستی، ورزش و جوانان، محیط زیست و وزارت خانه های بهداشت و کشور، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 87297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد