حضور مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در برنامه های هفته بهزیستی شهرستان سربیشه

شرفی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به اتفاق شیخانی معاون توانبخشی و یوسفی رئیس اداره فناوری و اطلاعات و تحول اداری از شهرستان سربیشه بازدید و در برنامه های هفته بهزیستی این شهرستان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی خراسان جنوبی، در برنامه های هفته بهزیستی شهرستان سربیشه، مرکز حرفه آموزی معلولان مهر سربیشه با حضور مدیر کل بهزیستی استان، معاون امور توانبخشی،  رئیس اداره فناوری و تحول اداری بهزیستی استان، معاون سیاسی فرماندار سربیشه، امام جمعه سربیشه، کدخدایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه و جمعی از مدیران شهرستانی افتتاح شد.
شرفی در این جلسه گفت: هدف این سازمان توانمندسازی معلولان به مدل های مختلف براساس تناسب و ظرفیت مددجویان است که در این راستا گام های موثری برداشته می شود. همچنین شرفی از راه اندازی۱۶ مرکز حرفه آموزی در سطح استان خبر داد؛ و بر تعامل و پیگیری استفاده مددجویان در این مرکز تاکید کرد .

در ادامه برنامه های هفته بهزیستی با برپایی میز خدمت برای رسیدگی به مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی شهرستان با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی صورت پذیرفت؛ در این برنامه مدیرکل بهزیستی و جمعی از معاونین بهزیستی استان پای درد دل مددجویان نشستند و دستور پیگیری های لازم جهت حل مشکلات آن ها انجام شد.

در پایان سفر مدیرکل به شهرستان سربیشه، طی مراسمی از صاحب امتیاز و مسئول مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی بخش درح و مددکاران این مرکز بابت کسب رتبه برتر کشوری در موضوع اقدامات خلاقانه و نوآورانه تجلیل به عمل آمد. در ابتدای این جلسه کدخدایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه ضمن تشکر از حضور مدیر کل بهزیستی استان در هفته بهزیستی در شهرستان سربیشه گزارشی از وضعیت مراکز مثبت زندگی شهرستان ارائه کرد و افزود: تلاش میکنیم تا اینکه بتوانیم از ظرفیت ادارات در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان کمک بگیریم .
شرفی در این جلسه بر استفاده و ارتباط گیری برون سازمانی مراکز مثبت زندگی تاکید کرد و افزود: مراکز در سطح استان باید برای جذب نوین مشارکت های مردمی اقدامات جدید ارائه کنند.
در پایان از اداراتی که بیشترین همکاری را با بهزیستی شهرستان داشتند تجلیل بعمل آمد .

کد خبر 84469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد