برگزاری جلسه کارگروه تخصصی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)

نشست مدیرکل بهزیستی استان با سردار آبرومند فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی ، با عنایت به سفر سردار آبرومند ، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) به استان ، ساعت ۷:۱۵ صبح جمعه و با حضور تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی ، به منظور انعقاد تفاهم نامه محرومیت زدایی ، جلسه کارگروه تخصصی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف بررسی و جمع بندی پیشنهادات پروژه های محرومیت زدایی استان برگزار شد.
️طی نشست مدیر کل بهزیستی استان با سردار آبرومند ، درخواست ها و مطالبات بهزیستی استان ، که شامل ساخت مسکن معلولین و مددجویان در طرح های حمایتی وزارت راه و شهرسازی – کمک به خرید وسایل کمک توانبخشی – کمک به ساخت ، تعمیر و تجهیز مراکز شبانه روزی و روزانه معلولین و مددجویان – کمک به تامین جهیزیه ۱۵۰ زوج تحت حمایت و کمک به تعمیر و تجهیز وسایل ضروری زندگی و گاز کشی منازل مددجویان ، می شود ؛ مطرح و مورد بررسی اعضاء قرار گرفت.
️گفتنی است پیشنهادات و درخواست های کارگروه های تخصصی ، پس از بررسی و جمع بندی ، در تفاهم نامه همکاری با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) که در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ، برگزار می شود ، درج و پس از طی مراحل ، وارد فاز اجرایی خواد شد.

کد خبر 84144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد