نشست خبری مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به مناسبت هفته بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان ، به اتفاق معاونین حوزه های تخصصی در نشست مطبوعاتی که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد ، شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی ، ️️در ابتدای جلسه ، مدیر کل بهزیستی استان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی ، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید دکتر فیاض بخش ، بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور را گرامی داشت. وی هدف از برگزاری نشست‌های مطبوعاتی در مراکز را اطلاع رسانی خدمات تخصصی و معرفی این مراکز اعلام کرد و به تشریح خدمات بهزیستی استان در حوزه های مختلف ، آمار و عملکرد بهزیستی استان طی سال ۱۴۰۱ و سه ماهه اول سالجاری پرداخت. شرفی همچنین در خصوص ۱۴ اقدام شاخص و تحولی اداره کل بهزیستی استان در سال ۱۴۰۱ نیز مطالبی را بیان نمود. ️در ادامه جلسه هر یک از معاونین حوزه های تخصصی نیز گزارش عملکردی حوزه خود را برای خبرنگاران تشریح و سپس پاسخگوی سوالات خبرنگاران حاضر در جلسه بودند. ️گفتنی است در این نشست مطبوعاتی ، خبرنگاران روزنامه های استان شامل آوای خراسان جنوبی ، امروز خراسان جنوبی ، زعفران و همچنین خبرنگاران خبرگزاری های فارس ، ایرنا ، ایسنا ، تسنیم ، شبستان و خاورستان حضور داشتند.
️شایان ذکر است با توجه به گستره وسیع خدمات بهزیستی و حجم بالای مطالب مطرح شده در نشست خبری ، اخبار مربوط به این نشست مطبوعاتی طی هفته بهزیستی توسط روزنامه ها و خبرگزاری ها منتشرخواهد شد.

کد خبر 84035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد