دیدار مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بازنشستگان بهزیستی

️همزمان با فرارسیدن ٢۵ ذی الحجه روز خانواده وتکریم باز نشستگان، مدیرکل بهزیستی استان به همراه رئیس سازمان بازنشستگی استان با تعدادی از کارکنان بازنشسته بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی ، شرفی مدیرکل بهزیستی استان با همراهی باقرپور رئیس سازمان بازنشستگی استان ، رجبی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان ، رضایی معاون اموراجتماعی بهزیستی استان ، محمد پور مدیر نیروی انسانی و کارشناس روابط عمومی در دیدارهایی جداگانه در منزل ٧ نفر از بازنشستگان بهزیستی حضور یافته و ضمن تبریک روز بازنشستگان ، جویای احوال آنهاشده و به گفتگو با آنها وخانواده های ایشان پرداخت.
️شرفی دراین دیدارها جایگاه کنونی سازمانی را مرهون زحمات وتلاش های کارکنان زحمتکش و فداکار بازنشسته در گذشته دانست و گفت: فرهنگ کار سازمانی از گذشته تاکنون تغییراتی داشته است. وی نبود امکانات رفاهی ، نبود وسیله ایاب ذهاب مناسب ، نبودن قوانین حمایتی مانند مرخصی ٩ ماهه زایمان و مواردی از این قبیل را عوامل سختی کار در گذشته عنوان کرد و گفت: با وجود همه این سختی ها کارکنان بهزیستی در دهه های قبل وظایف خود و ارائه خدمات را به صورت دلی ارائه میکردند که این مهم شایسته تقدیر است و باید شرایطی فراهم گردد تا خاطرات و تجربه های بازنشستگان در اختیار شاغلین حال حاضر قرار گیرد.
️باقرپور ، رئیس سازمان بازنشستگی استان هم در این دیدارها ضمن تشکر از بهزیستی بابت اهمیت دادن به بازنشستگان از آمادگی این سازمان جهت پیگیری امورات آنها خبر داد.

کد خبر 84001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد