تعامل بهزیستی استان تهران با اداره کل آموزش و پروش

نشست تخصصی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران با نماینده اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با هدف تعامل و هماهنگی بین دستگاهی جهت ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف مشترک دو دستگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در ابتدا این نشست علیرضا محمدی  ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از تعاملات بین دستگاهی هدف از این سلسله نشست­ها را ارتقاء و توان­ افزایی دستگاههای اجرایی برای ارائه، بهبود و تسریع خدمات  به جامعه هدف مشترک عنوان کرد.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران در ادامه افزود: معاونت  امور توسعه پیشگیری، طرح­ ها و برنامه ­های  متناسب با جامعه دانش­ آموزی  را کارشناسی، برنامه ریزی و اجرا می کند.

محمدی عنوان کرد: یکی از ضروری­ ترین اهداف این تعاملات، تلاش برای بهره مندی حداکثری جامعه­ ی هدف از خدمات موجود و تسهیلگری به منظور در دسترس قرار دادن طرح ­های پیشگیرانه برای جامعه هدف از جمله مهمترین دغدغه ها در این نشست می باشد.

ایشان داشتن جامعه­ ای سلامت ­محور را، در گروی تلاش سازمان یافته و مشارکت ­محور در امر پیشگیری بیان کرد.

وی اشاره داشت لازمه رسیدن به چنین بستری تعاملات و همکاری­ های بین دستگاهی است.

در پایان نماینده اداره کل آموزش و پرورش نیز با استقبال از طرح­ ها و برنامه ­های موجود در بهزیستی و با تأکید بر ضرورت اجرای آن­ها برای جامعه هدف دستگاه مزبور، آمادگی خود را برای همکاری­ های متقابل ابراز نمود.

کد خبر 83369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد