تبیین کارنامه شوم حقوق بشر آمریکا در بهزیستی استان

نشست کارگروه تبیین حقوق بشر آمریکایی در بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران؛ جلسه بازخوانی و افشای ابعاد داخلی و بین المللی جنایات ایلات متحده امریکا و تاپیرات مستقیم و غیر مستقیم آن بر سازمان بهزیستی و جامعه هدف معزز سازمان در دفتر مدیر حراست بهزیستی استان تهران با حضور نادر زیدی مدیر حراست ، لادن ناطقی مسئول امور فرهنگی ،  محمدرضا بشیری مدیر روابط عمومی و محمودی مسئول حقوقی و عباس طارمی مسئول امور ایثارگران برگزار شد .
زیدی مدیر حراست بهزیستی استان تهران  گفت : ایالات متحده آمریکا از گذشته‌های دور به دروغ مدعی دفاع ازحقوق بشر بوده ، این در حالی است که اقدامات ضدحقوق بشری آمریکا در همه ابعاد اعم از داخلی و بین المللی به صراحت تأیید کننده این واقعیت است که دولتمردان آن کشور، موضع گیری در خصوص وضعیت حقوق بشر در جهان را بر مبنای ترجیحات و منافع سیاسی و اقتصادی خودشان انجام می‎دهند و همین رویه موجبات سوء استفاده ابزاری آمریکا از موضوع حقوق بشر را در سطح بین المللی فراهم ساخته و مبنای عمل آن کشور در ارتباط با کشورهای هدف قرار می‌گیرد.
بشیری مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران با اشاره به استفاده ابزاری از مفهوم حقوق بشر توسط استکبار جهانی گفت تروریسم دولتی، تحریم‌های یک جانبه و توسل به تروریسم اقتصادی و حتی دارویی وجوه بارز دیگری از منظومه تاریک حقوق بشر آمریکایی است که رژیم مستبد آمریکا مستمرا و به صورت نظام‌مند علیه دولت‌های مستقل اعمال می‌کند.
تبیین کارنامه شوم و سراسر تباهی رژیم ایالات متحده آمریکا در زمینه حقوق بشر نیازمند سال‌ها قلم‌فرسایی و سخنرانی است. رژیمی که در بیرون مرزهایش با جنگ‌افروزی و ترویج خشونت هراس افکنی، حمایت از تروریسم ترور شخصیت‌های علمی و اثرگذار بین المللی طراحی کودنا و تلاش برای آشوب و براندازی دولت‌های مستقل، حقوق افراد و سلت‌ها را قربانی ساخته و در داخل مرزهایش کلکسیونی تمام عیار از نقض حقوق شهروندان به ویژه حقوق زنان و دختران رنگین پوستان و سیاهان، اقلیت‌های قومی و مذهبی و مهاجرین و پناهندگان و ... را به نمایش گذاشته است.
 در این جلسه مقرر شد با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری در مورد جنایات آمریکا ابعاد مختلف این جنایات ضد بشری برای افکار عمومی (کارکنان و جامعه هدف)  و مخاطبین سازمان تبیین و تهیه و انتشار نماهنگ، کلیپ ، عکس و کاریکاتور  آثار ناشی از تحریم های غیر قانونی، یکجانبه و ظالمانه آمریکا برای حوزه بهزیستی و افزایش آسیب های اجتماعی در کشور احصا و از طریق درگاه های ارتباطی و اطلاع رسانی به آگاهی مردم شریف، کارکنان، فرزندان و جامعه هدف سازمان بهزیستی رسانده شود.

کد خبر 83260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد