بازدید از طرح پایلوت کشوری بهبود دسترسی کودکان دارای معلولیت

بازدید میدانی کارشناسان بهزیستی کشور و نماینده یونیسف به همراه مدیرکل بهزیستی استان و معاون توانبخشی بهزیستی استان از طرح پایلوت کشوری بهبود دسترسی کودکان دارای معلولیت در روستاهای شهرستان سربیشه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی ، اولین بازدید میدانی کارشناسان بهزیستی کشور و نماینده یونیسف به همراه مدیرکل بهزیستی استان ، معاون توانبخشی بهزیستی استان ، کارشناس مسئول برنامه CBR استان ، بخشدار درح ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه و جمعی از کارشناسان بهزیستی شهرستان و مدیر عامل انجمن CBR استان از طرح پایلوت کشوری بهبود دسترسی کودکان دارای معلولیت در روستاهای سربیشه ، گلوباغ ، ماهیرود ، ماخونیک از توابع شهرستان سربیشه صورت گرفت و از نزدیک خدمات تسهیلگران آموزشی به دانش آموزان استثنایی را ارزیابی کردند .

سنجری بخشدار درح در بازدید میدانی کارشناسان بهزیستی کشور و مدیر کل بهزیستی استان در طرح بهبود دسترسی کودکان دارای معلولیت در روستاهای بخش درح خواستار ادامه این طرح در سطح روستاها شد . وی از زحمات بهزیستی شهرستان و همچنین حضور مدیر کل بهزیستی استان در مناطق روستایی بخش درح و زحمات تسهیلگران تشکر کردند .

شرفی مدیر کل بهزیستی استان در نشست تسهیلگران برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR شهرستان سربیشه ، طرح پایلوت کشوری بهبود دسترسی کودکان دارای معلولیت که در استان در دو شهرستان سربیشه و زیرکوه در حال انجام است را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بهزیستی ، اولویت برنامه های خود را در مسیر توانمندسازی در زمینه های مختلف قرار داده و برنامه CBR یکی از برنامه هایی است که میتوانیم با کمک مردم ، جوامع محلی و بهزیستی ، برنامه توانمند سازی را برای مددجویان مناطق روستایی بطور کامل اجرا کنیم. شرفی از زحمات تسهیلگران در سطح استان به خصوص شهرستان سربیشه و زیرکوه که در طرح بهبود دسترسی زحمات مضاعفی متحمل شدند تشکر کردند .

کد خبر 81582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد