بازدید مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی  از شهرستان نهبندان

شرفی مدیرکل بهزیستی استان و رحیمی معاون امور توسعه پیشگیری به همراه رضازاده رئیس بهزیستی شهرستان نهبندان از بهزیستی شهرستان نهبندان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی ، مدیر کل بهزیستی و معاون توسعه امور پیشگیری ، به منظور شرکت در کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان نهبندان و بازدید از مراکز تابعه ، وارد شهرستان نهبندان شدند. در ابتدای ورود ، شرفی مدیرکل بهزیستی استان با حضور در اداره بهزیستی شهرستان نهبندان ، با همکاران اداره دیدار کرد. شرفی ، سپس با حضور در فرمانداری شهرستان نهبندان ، با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در برنامه های بازدید از شهرستان نهبندان  مدیرکل به همراه معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی استان و رییس اداره بهزیستی شهرستان در کمیته فرهنگی ، اجتماعی سلامت زنان و خانواده شهرستان نهبندان شرکت کردند. مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه که دکتر نخعی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری و تعدادی از مدیران کل ( کمیته امداد ، تعاون و کار و مشاور معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ) حضور داشتند ، در خصوص خدمات بهزیستی در سال ۱۴۰۱ و اهداف و برنامه های بهزیستی در سال ۱۴۰۲ به ایراد سخن پرداخت. شرفی به توانمند سازی معلولین و اعضای خانواده آنها اشاره کرد و موضوع اشتغال و مسکن را جز اولویت های بهزیستی در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

در حاشیه سفر شرفی مدیرکل بهزیستی استان ، رحیمی معاون توسعه پیشگیری در شهرستان نهبندان ، نخعی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری ، ایروانی فرماندار نهبندان از پایگاه خدمات اجتماعی مرکز مشاوره سیمای زندگی این شهر نیز بازدید نمودند. شرفی پایگاه خدمات اجتماعی و مرکز مشاوره را دو بازوی توانمند بهزیستی شهرستان نهبندان عنوان کرد و وجود آن ها را در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست. وی گفت: پایگاه خدمات اجتماعی بعد از یک وقفه دوساله ، مجددا در شهرستان نهبندان با هدف شناسایی ، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی در محلات کم برخوردار شهر نهبندان راه اندازی شده که با فعالیت این پایگاه و همکاری سایر ادارات متولی ، یقینا مردم از ثمرات آن در این محلات بهره مند خواهند شد. حسن شرفی در خصوص مرکز مشاوره سیمای زندگی گفت این مرکز تنها مرکز مشاوره شهرستان نهبندان می باشد که با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی ، شغلی ، اعتیاد ، خانوادگی و... در این شهر تحت نظارت بهزیستی فعالیت می کند.

در ادامه برنامه های بازدید، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با حضور در میز خدمت بهزیستی ، در روستای چاهداشی نهبندان ، پاسخگوی مشکلات و درخواست های جامعه هدف بهزیستی بود. شرفی ، در برنامه میز خدمت با مردم روستای چاهداشی گفت: حضور مسئولین میان مردم و شنیدن مشکلات آنان یکی از وظایف همه مدیران خواهد بود. در ادامه میز خدمت اهالی روستا مشکلات خود را مطرح کردند و مسئولان مربوطه به مشکلات آنان پاسخ دادند. لازم به ذکر است میزخدمت همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه این روستا برگزار شد.

شرفی در برنامه های بازدید از شهر نهبندان از مرکز آتیه دختران شهرستان نهبندان بازدید کرد. در این دیدار شرفی با دختران مرکز آتیه نهبندان دیدار کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت مرکز قرار گرفت.

در پایان برنامه های بازدید از شهرستان نهبندان ، مدیرکل بهزیستی ، رحیمی معاون توسعه امور پیشگیری و رضازاده آبیز رییس بهزیستی نهبندان از نمایندگی خدمات بهزیستی بخش شوسف بازدید کردند و در جریان فعالیت این نمایندگی قرار گرفت. شرفی ، نمایندگی خدمات بهزیستی شوسف را ، پیشانی بهزیستی در دو بخش شوسف و سرداران شهرستان نهبندان معرفی کرد و بر ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب نیز تاکید داشت.

کد خبر 81350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد