لزوم  ارتقاء امکانات و تجهیزات فعلی روابط عمومی های بهزیستی استان تهران

امکانات و تجهیزات فعلی روابط عمومی های بهزیستی استان تهران  پاسخگوی نیازها و انعکاس رویدادهای بهزیستی استان تهران نیست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران: خدامعلی نورانی  مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران  در گرد همایی مسئولین وکارشناسان روابط عمومی های بهزیستی استان تهران که در سالن اجتماعات  این اداره کل برگزار شد بیان داشت : با توجه به پیچیدگی موضوعات بهزیستی، کارایی فعالیت ها زمانی خواهد بود که از تمام ظرفیت های سازمان و امکانات و شرایط لازم بهرمند باشیم و در عرصه جامعه  حضوری فعال و موثر داشته باشیم.

نورانی افزود : در این میان روابط عمومی ها نقش بسیار تعیین کننده دارند و می توانند با انجام فرایند اطلاع یابی، پردازش اطلاعات و اطلاع رسانی، سازمان ها را در جهت تحقق اهداف و پیاده سازی استراتژی های کلان آن یاری نمایند.

وی ادامه داد : روابط عمومی به عنوان یک علم دارای اصول منطقی، نظریه، الگو و فلسفه بوده و با ایفای نقش خود به شکل کار آمد می تواند در تصمیم سازی برای مدیران، برای ایجاد تصویر مناسب و صحیح از سازمان در جامعه اثر بخشی را افزایش دهد. به طور قطع می توان گفت موفقیت روابط عمومی ها در سازمان ها در گرو توجه مدیران به اهمیت نقش و رسالت روابط عمومی هاست                  نمی توان تصور کرد سازمانی در عصر حاضر به خوبی بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند، اما از مکانیزم، ابزارها و دانش روابط عمومی بی بهره باشد. روابط عمومی در قالب فعالیت هایی همچون، انتشارات، تبلیغات، اطلاع رسانی، افکار سنجی، ارتباط با شرکای اجتماعی در دو سطح درون سازمانی و برون سازمانی در صدد است تا بتواند مدیران سازمان را جهت برقراری ارتباطی تعاملی و دو سویه با سایر ارکان سازمانی همچون کارکنان، مخاطبان و جامعه یاری رساند. روابط عمومی ها بعنوان رکن اساسی سازمان نقش مهمی در موفقیت و تحقق اهداف سازمان دارند و پل ارتباطی در برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی محسوب می شوند

همچنین؛ تصریح نمود : اگر فعالیت های متنوع و متعدد بهزیستی توسط روابط عمومی منعکس نشود، شاهد نوعی خمودی و رخوت در امور خواهیم شد. بخش زیادی از شکوایه های جامعه‌ی هدف بهزیستی، حاصل عدم اطلاع‌رسانی بموقع  خدمات و تلاش‌های این نهاد به جامعه است. هنر روابط عمومی این است که هنرمندانه و مبتنی بر شناخت دقیق از مخاطب و جامعه با بهره گیری از ابزارهای جدید و نوین ارتباطی، فعالیت‌ها را منعکس کند.

با توجه به اینکه در حال گذار به جامعه اطلاعاتی آینده هستیم؛ جامعه ای که در فناوری های اطلاعات و ارتباطات تمامی ابعاد زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. و جامعه ما نیز ناگزیر از این روند خواهد بود و خواه ناخواه به این سمت و سو کشیده خواهد شد. در همین راستا ضمن آنکه باید دغدغه های رهبری معظم انقلاب(مد ظله العالی) را در این خصوص که" روابط عمومی های دستگاه خود جدی تلقی نمایند"، لازم است با اندیشیدن و تدابیر لازم، تلاش مضاعف شود تا با لحاظ کردن تغییرات ضروری، روابط عمومی های سنتی را به سوی روابط عمومی های دیجیتال سوق داد.

کد خبر 73129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد