دور دوم کارگاههای تربیت مربی ( T.O.T) " از بیست و سوم آبان سالجاری اجرا می شود

مرسده لطفعلی کارشناس مسئول دفتر مشاوره و راهنمایی معاونت توسعه امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان تهران از اجرای دور دوم کارگاههای تربیت مربی ( T.O.T) برنامه بهبودومراقبت روابط زوجین در ۵ سال اول زندگی مشترک " از بیست و سوم" آبان سالجاری در استان تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان تهران: کارشناس مسئول دفتر مشاوره و راهنمایی درتشریح و نحوه برگزاری این دوره بیان داشت: دور دوم این طرح در راستای اجرای برنامه بهبود و مراقبت روابط زوجین در ۵ سال اول زندگی مشترک ویژه کارشناسان مجری طرح از تاریخ ۲۳ آبان در قالب برگزاری گارگاهها و دوره های آموزشی تخصصی در شهرستان ها سراسر استان تهران برگزار خواهد شد.

این کارشناس مسئول افزود: این دوره شامل ۵ کارگاه آموزشی شامل: آموزش زندگی خانواده - آموزش روانشناسان -  آموزش مددکاری - آموزش تسهیلگری و آموزش مدیریت مورد می باشد.

وی تصریح نمود: انتظار می رود کارشناسان پس از شرکت در این دوره و کسب آموزش های  تخصصی  بتوانند با کسب مهارت لازم از طریق ارائه آموزشهای زندگی خانواده و مداخلات تخصصی روانی – اجتماعی و افزایش عوامل محافظتی و کاهش عوامل خطرزا در خانواده  به زوجینی که مهارت لازم در برخورد با مسائل و مشکلات زندگی راندارند به منظور افزایش رضایتمندی و پایداری روابط خانوادگی  کمک فراوانی  نمایند.  

گفتنی است: طرح تحکیم خانواده یکی  از طرح های پیشگیرانه و ارتقایی در خصوص سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که می تواند تاثیر بسزایی در کاهش طلاق و آسیب های ناشی از آن داشته باشد.

کد خبر 68085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد