پیام سرپرست بهزیستی استان یزد به مناسبت فرا رسیدن سال نو

سرپرست بهزیستی استان یزد در پیامی فرارسیدن سال 1401 و عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ «دکتر رضا ابهت» سرپرست بهزیستی استان یزد در پیامی فرا رسیدن سال 1401 و نوروز باستانی را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است: 

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر اللیل و النهار 

یا محول الحول والاحوال 

حول حالنا الی احسن الحال 

بهار، فرصتی برای نو شدن رخت آگاهی و مجالی برای حرکت دوباره در جهت بهتر زیستن و بهتر ساختن است .بهار، محبت ورزی عالم هستی را نسبت به مخلوقات و نوع بشر را متبلور می سازد و گوش دل، برتر از هر زمانی مجال شنودن و ستایش از زیبایی مطلق را می یابد.

نوروز نماد نو شدن و آغاز رویش، تحول، نشاط و شادابی است تا همزمان با نو شدن طبیعت در نقطه شروع هر سال، بتوانیم حرکتی تازه را به سوی تعالی آغاز نماییم و تحولات خوبی را در زندگی خود رقم بزنیم.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب برای خانواده بزرگ بهزیستی، بویژه مقیمان مراکز تحت نظارت این سازمان با وجود ویروس کرونا و سویه جدید آن امیکرون بوده است. خدای متعال را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات خاصه او، مجموعه بهزیستی استان یزد توانست با همراهی و همدلی مراکز تحت نظارت و اجرای طرح های ماندگار، گام های استواری را در راستای تامین سلامت جامعه هدف به طور خاص و تامین سلامت اجتماعی همشهریان به طور عام در مقابل این بیماری بردارد.

در این روزهای پایانی سال با توجه به شرایط خاص کشور و استان و نگرانی جدی در خصوص افزایش آلودگی ناشی از ویروس امیکرون شایسته است با رعایت تمامی نکات مرتبط با بهداشت فردی و اجتماعی در کلیه مراکز تحت نظارت به استقبال نوروز باستانی و سال جدید رویم. 

اینجانب حلول سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت را به خانواده بزرگ بهزیستی استان یزد اعم از افراد دارای معلولیت و مددجویان، کارکنان و بازنشستگان، مدیران و کارکنان مراکز و موسسات تحت نظارت و شرکای اجتماعی این سازمان تبریک می گویم. امیدوارم سال 1401 هجری شمسی سالی توام با سلامتی، بهروزی، آسودگی و بهره مندی از نعمت های بی شمار الهی باشد.

کد خبر 54005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد