کار در بهزیستی حساسیت ها و شرایط خاصی دارد

کار در بهزیستی بسیار مقدّس، با ارزش و گرانبهاست اما حساسیت ها و شرایط خاصی دارد.

سرپرست بهزیستی استان یزد با بیان این مطلب در جمع کارکنان بهزیستی شهرستان یزد گفت: وقتی خوب به مقوله کار در حوزه بهزیستی نگاه می کنیم از یک طرف با مباحث حمایتی روبرو هستیم و از طرف دیگر بحث آسیب های اجتماعیست. 

رضا ابهت گفت: مباحث حمایتی مرتبط با زنان خانوار، زنان آسیب دیده اجتماعی، کودکان یتیم و گروه های مختلف افراد دارای معلولیت که به نوعی تک تک این عزیزان مورد حمایت قرار می گیرند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سرویس هایی که از سوی مجموعه بهزیستی به این عزیزان داده می شود تا زندگی بهتری داشته باشند دنیایی از حرف و حدیث و کار می باشد.

سرپرست بهزیستی استان یزد تصریح کرد: در بحث آسیب های اجتماعی نیز ما با دنیای جدیدی از جمله اعتیاد، طلاق، خودکشی، کودک خیابانی، دختر فراری از منزل، زن خشونت دیده در خانواده، زنان آسیب دیده و ... روبرو هستیم.

ابهت در ادامه گفت: بحث آسیب های اجتماعی هر کدوم جزء به جزء دنیایی از حرف و اتفاق و شرح وظیفه و مسئولیت شرعی است و تنها عنایت و مدد خداوند است که می تواند دل ما را گرم کند تا انشالله بتوانیم قدم مثبتی در این زمینه برداریم.

این مسئول تصریح کرد: اداره بهزیستی شهرستان یزد شرح ظایف بسیار گسترده ای دارد و ریاست و کارشناسان بهزیستی شهرستان یزد نقاط کلیدی هستند که جزء افراد پرکار مجموعه بهزیستی استان محسوب می شوند.

سرپرست بهزیستی استان یزد با اشاره به جایگاه پرمشغله، پرکار و پرتنش بهزیستی شهرستان یزد و شرایط کاملاً ویژه ای که دارد اظهار امیدواری کرد: کارکنان با سعه صدر و تدبیری که دارند و با همفکری و همکاری همدیگر سعی کنند پاسخگویی و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

ابهت در پایان یادآور شد: کار را سبک نگاه نکنیم در واقع افرادی که به ما مراجعه می کنند انسان هایی هستند که جایگاه و شخصیت خودشان را گاهاً شکسته و دست نیاز خود را به سوی ما دراز کردند و سعی کنیم به این عزیزان احترام بگذاریم و همدلی کنیم و رفتار خوبی با آن ها داشته باشیم.

کد خبر 52863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد