برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری نماز و مهدویت ویژه کارکنان و جامعه ی هدف بهزیستی استان یزد

دومین جشنواره فرهنگی هنری نماز و مهدویت ویژه کارکنان و جامعه ی هدف با اهداف ترویج و تعمیق فرهنگ اقامه نماز و مهدویت در خانواده بزرگ بهزیستی یزد به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

سرپرست بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: جهت دهی و استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای هنری مخاطبان در نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز و مهدویت و شناسایی و تجلیل از نخبگان هنری فعال در حوزه های فرهنگ دینی بهزیستی، در سه موضوع کتابخوانی، اذان و بخش هنری از جمله ساخت کلیپ، پادکست، موشن گرافی و انیمیشن از دیگر اهداف این جشنواره است.

رضا ابهت برگزاری جشنواره فرهنگی هنری نماز و مهدویت را در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین سازمان بهزیستی و ستاد اقامه نماز دانست و گفت: این جشنواره در مرحله اول به صورت استانی برگزار می شود و برگزیدگان استان به جشنواره کشوری راه می یابند.

وی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره گفت: با توجه به وضعیت کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، کلیه بخش های جشنواره به صورت غیر حضوری برگزار و علاقه مندان می توانند به منظور شرکت در جشنواره به صورت مجازی از طریق شماره درج شده بر روی پوستر اقدام نمایند.

گفتنی است؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره 30 بهمن ماه سال جاری است و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره 09137083720 و یا به امور فرهنگی بهزیستی استان  واقع در بلوار دانشجو، مجتمع اداری ارسال نمایند.

کد خبر 52437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد