تجلیل سرپرست بهزیستی یزد از برگزیدگان نشریه آوای رسا

سرپرست بهزیستی استان یزد با حضور در نشریه آوای رسا متعلق به جامعه معلولین استان از برگزیدگان این نشریه در جشنواره فصلی رسانه های استان تجلیل کرد.

رضا ابهت در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه رسانه و خبرنگاران گفت: رسالت خبرنگار و نویسنده مهم و ارزشمند است و خبرنگاران و نویسندگان باید قدر این جایگاه را بدانند.

وی راوی اخبار خوب بودن را مهم دانست و اظهار داشت: تلاش کنیم راویان اخبار خوبی باشیم و یک خبر خوب را صحیح و دقیق و خوب جلوه دهیم و برعکس اخبار غیرواقعی که می تواند منشا شر، دروغ و اثرات سوء در جامعه باشد را منتشر نکنیم.

سرپرست بهزیستی استان یزد با بیان اینکه حرف حق را باید زد، گفت: در بیان حقیقت مماشات و مصالحه نباید کرد چراکه جایگاه شما به عنوان رسانه تذکر است.

ابهت انتشار نشریات را کاری سخت دانست و اظهار داشت: انتشار یک نشریه همت بسیار زیادی می طلبد چه بسا نشریات بسیاری که در ابتدا با شور و اشتیاق شروع کردند اما بعد از مدتی یا با تغییر نفرات آن شور و اشتیاق می افتد که در نشریه آوای رسا این اتفاق نیافتاده است.

وی ضمن تشکر از اعضای تحریریه آوای رسا گفت: شما در کنار انسانهای شریفی کار می کنید و قلمی که می زنید گره از کار افرادی را باز می کند.

گفتنی است؛ نشریه آوای رسا به صاحب امتیازی جامعه معلولین استان یزد از سال 78 با زمینه اجتماعی و فرهنگی شروع به کار کرده است و تاکنون رتبه های بسیاری را در جشنواره رسانه های کشور و استان بدست آورده است.

کد خبر 51529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد