دسترسی به زیرساخت های ارتباطی منجر به توسعه فردی و شغلی معلولان شده است

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان یزد؛ دسترسی به زیرساخت های ارتباطی منجر به توسعه فردی و شغلی معلولان شده است

توسعه دسترسی به زیرساخت های ارتباطی و بهره مندی عمومی از خدمات فناوری اطلاعات منجر به حذف قید زمان و مکان برای دریافت خدمات و توسعه فردی و شغلی معلولان شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان یزد با حضور در جامعه معلولین استان یزد ضمن تبریک 12 آذرماه روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت:  مسیر توسعه فناوری اطلاعات برای تسهیل زندگی و فعالیت شغلی معلولان ادامه دارد.

محمدرضا پاکدل اشتغال و کارآفرینی تعدادی از معلولین در حوزه ICT استان یزد را باعت افتخار دانست و اظهار داشت: دسترسی به زیر ساخت های ارتباطی و توسعه خدمات فناوری اطلاعات، منجر به سهولت شرایط زندگی و شکوفایی استعداد و توانایی معلولان شده است.

وی از آمادگی  ارتباطات و فناوری استان  برای حمایت از جوانان معلول تحصیل کرده و دارای ایده در حوزه ICT خبر داد و گفت: جوانان دارای معلولیت می توانند با تولید پلتفرم، اپلیکیشن و سایر محصولات و خدمات اختصاصی معلولین نقش موثری در سهولت زندگی، آموزش و معیشت این قشر توانمند و با انگیزه جامعه ایفا کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان یزد  در این بازدید  ضمن رسیدگی به مشکل ایجاد شده برای دفتر پیشخوان متعلق حسین خوشنویس از معلولان موفق و کارآفرین استان؛ از خدمات وی و همچنین از محمد حسین رادمنش رییس جامعه معلولین استان یزد به نمایندگی از این قشر توانمند و افتخار آفرین تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر 48183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد