پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی قزوین در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی

مدیر کل بهزیستی استان قزوین شهادت خادم الرضای ایران ، سید الشهدای خدمت و هیات همراه را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

آنانکه جام شهادت را می نوشند از منیت ها و انانیت ها رهیده اند و عبادت حقیقی را در خدمت به مردم که عیال الله هستند یافته اند. خدمت خالصانه به خانواده خدا پاداشی جز شهادت نخواهد داشت.

پس از سالها ، مردی از تبار علوی و سلاله فاطمی ، ساده و بی آلایش ، مردمی و بی ادعا ، دل سوز و مهربان ، مدبر و حکیم ، قاطع و دشمن ستیز ، ولایت مدار و جان بر کف ، حکم سکان داری امور اجرایی کشور را از دستان با کفایت رهبر فرزانه انقلاب دریافت نمود و در همین اندک دوران فعالیت ، یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر را در اذهان مردم زنده کرد . کسانی که منش زندگی و حکمرانی شان برای مردم خاطره ای تکرار نشدنی و رویت دوباره این گونه افراد ، آرزویی دست نیافتنی بنظر می رسید.

اینجانب با نهایت تاسف و تاثر شهادت رئیس جمهور خدوم و مغتنم حضرت آیت الله رئیسی و وزیر جهادی حسین امیر عبدالهیان و آیت الله آل هاشم و استاندار معزز تبریز و هیات همراه را به ساحت مقدس بقیه الله الاعظم (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، خانواده های این عزیزان و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

علی دهباشی پور

مدیر کل

کد خبر 108383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد