پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به‌مناسبت شهادت رئیس جمهور

دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه ایشان را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، متن پیام به شرح زیر است:

من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلیّ دیته و من علیّ دیته فانا دیته

 آن کس که مرا طلب کند، من را می‌یابد و آن کس که مرا یافت، من را می‌شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می‌دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می‌ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می‌ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می‌کشم و آن کس را که من بکشم، خون‌بهای او بر من واجب است و آن کس که خون‌بهایش بر من واجب شد، پس خود من خون‌بهای او هستم.

خبر نائل شدن آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و همراهان ایشان به مقام رفیع شهادت در حین خدمت‌رسانی به مردم، قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. شهادت از دیدگاه مومنان، سعادت است به‌خصوص شهادتی که برای خدمت به مردم و جامعه باشد که خود مایه سربلندی و عزت است. بدون‌شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی این حادثه‌ی اندوه‌بار را به ساحت مقدّس ولیّ‌الله‌الاعظم حضرت صاحب‌الزّمان (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری و ملت غیور ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

کد خبر 108363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد