عملکرد مقایسه ای بهزیستی استان در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در حوزه مالی

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان خبر داد: جمع کل اعتبارات بهزیستی استان با رشد۹۹/۶درصدی در مقیاس با سال گذشته به عدد ۲۰۸۳۷۳۵ میلیون ریال رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، علی اکبر فیض معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان، گزارش مقایسه ای از اعتبارات سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ارائه کرد.

وی در ابتدا تعداد کارکنان اداره کل بهزیستی استان را ۲۴۰ نفر اعم از نیروهای رسمی، پیمانی ، مشمول قانون کار، قرارداد انجام کار معین، قرارداد موقت کارگری و طرحی بیان و افزودند: این پرسنل در ۸ شهرستان استان در قالب ستادی، شهرستانی و مجتمعات در حال ارائه خدمات به جامعه هدف می باشند.

 فیض از اعتبار مصوب سال ۱۴۰۱در حوزه اعتبارات هزینه ای استان سخن گفته و این مبلغ را ۵۲۷۲۶۵ میلیون ریال اذعان که این رقم در سال ۱۴۰۲ با رشد ۲۳/۴ درصد به ۶۵۰۷۹۲ میلیون ریال رسیده و کلیه مطالبات پرسنل نیز پرداخت شده است.

معاون پشتیبانی استان خاطر نشان کرد: اعتبارات ابلاغی در بهزیستی در سال جاری ۱۱۷ درصد رشد، که این اعتبارات از ۴۷۶۴۵۳ میلیون ریال در سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۱۰۳۵۶۲۸ میلیون ریال در سال ۱۴۰۲رسید است.

علی اکبر فیض ادامه داد: با عنایت به پیگیری های انجام شده در سال گذشته مبلغ  ۱۵۰۰۰۰میلیون ریال اعتبارات بنیاد مستعضعفان جذب شده که این امر برای اولین بار در استان رقم خورده است.

وی گفت: نرخ رشد اعتبارات عمرانی و تملک دارایی طی دو سال اخیر ۹۲ درصد بوده که از مبلغ  ۱۸۸۲۹ میلیون ریال به مبلغ ۳۶۱۶۰ رشد داشته است.

معاون پشتیبانی بهزیستی استان ضمن بیان این مطلب که اعتبارات عمرانی و تملک دارایی ابلاغی از مبلغ ۱۰۴۸۹ به مبلغ ۱۹۱۲۶۸ میلیون ریال رسیده است اذعان داشت: رشد این بخش از اعتبارات قابل توجه بوده است..

فیض در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری و همراهی مدیرکل و مجموعه اداره مالی و پشتیبانی بهزیستی اعلام کرد: جمع کل اعتبارات در سال ۱۴۰۱ از  ۱۰۴۳۶۹۶ میلیون ریال با رشد۹۹/۶درصدی به عدد ۲۰۸۳۷۳۵ میلیون ریال رسیده است.

کد خبر 108028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد