تقدیر از دختران نخبه و موفق بهزیستی خوزستان

صبح امروز ۲۵ اردیبهشت ماه ،به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) با حضور مدیر کل ،معاون توانبخشی،مسئول امور بانوان و مسئول فرهنگی بهزیستی خوزستان از دختران نخبه و موفق جامعه هدف بهزیستی که در عرصه های مختلف علمی ،ورزشی ،هنری و قرآنی موفقیت کسب کرده بودند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان در نشست  هم اندیشی با جمعی از دختران موفق و نخبه  جامعه هدف بهزیستی ضمن گرامیداشت دهه کرامت ، خودباوری، عزت نفس و موفقیت‌های ارزشمند این دختران  در عرصه‌های علمی، ورزشی ،هنری و قرآنی  را تحسین کرد و گفت: باید ویژگی‌های دختران و بانوان موفق و توانمند شناسایی و به جامعه معرفی شوند و ضمن حمایت از آنها، زمینه حضور و مشارکت آن‌ها در بخش‌های مختلف جامعه بیشتر فراهم شود.

کریمیان  افزود : تلاش و پشتکار شما با توجه به وجود محدودیتها و محرومیتها  و کسب افتخار در عرصه های ملی و بین المللی  قابل ستایش و ستودنی است و از پدر و مادرهای عزیزی که با صبوری،ایثار و  زحمات شبانه روزی در راه کسب این موفقیتها به شما کمک کردند تشکر و قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: شما بعنوان دختران مسلمان ایرانی باید ضمن حفظ روحیه تلاش با تاسی از سیره ائمه اطهار با الاخص حضرت فاطمه معصومه (س) ورعایت ارزشها و حجاب اسلامی در عرصه هاومیادین بین المللی بیشتر و بهتر بدرخشید.
مدیر کل بهزیستی خوزستان راه اندازی بانک اطلاعات نخبگان بهزیستی را ضروری دانست و گفت: با استفاده از این بانک ضمن شناسایی افرادنخبه و موفق زیر پوشش بهزیستی و تشکیل اتاق هم اندیشی نخبگان می توان از تجربیات و توانمندیهاومشارکت این عزیزان در راستای رشد و کمک به دیگر افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهره برد.

گفتنی است در این نشست  پس از شنیدن نقطه نظرات و دغدغه های  دختران نخبه  و موفق  از ایشان با اهدای  لوح و شاخه گل  و هدیه تقدیر شد.

کد خبر 107923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد