شاهرود | بازدید دادستان از اورژانس اجتماعی

سید حسن میرکمالی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شاهرود از اورژانس اجتماعی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ میرکمالی دادستان شاهرود با حضور در مرکز اورژانس اجتماعی در نشستی با رئیس و کارشناسان این مرکز از نزدیک در جریان فرآیندها و فعالیت های اورژانس اجتماعی قرار گرفت.

دادستان شاهرود ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های پرسنل اورژانس اجتماعی گفت: خدمات ارائه شده در این مرکز، روند دادرسی پرونده های طرح شده در دستگاه قضا را سهولت و سرعت می بخشد.

میرکمالی خود را حامی بهزیستی دانسته و افزود: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و رفع مشکلات ، چنانچه حمایتی یا اقدامی از سوی دستگاه قضایی نیاز باشد، دریغ نخواهد شد و به منزل کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و تسهیل امور، نشست تخصصی رئیس و کارشناسان اورژانس اجتماعی با مجموعه دادستانی به صورت هفتگی انجام پذیرد.

حسن غربا رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در حاشیه این بازدید با قدردانی از همکاری و همراهی دستگاه قضا گفت: اورژانس اجتماعی شاهرود در سطح سه فعالیت می کند که به لحاظ ساختار ساختمانی دارای تیم سیار و مداخله در بحران است.

وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی شاهرود در حال حاضر با ۱۰ نیرو اداره می شود اظهار داشت: از ابتدای سال جاری کارشناسان این مجموعه به ۱۵۲ پرونده رسیدگی داشته اند.

کد خبر 107694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد