شهریار | بازدید از مرکز مداخله در بحران

به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر از این مرکز بازدید شد و به دختران مقیم آن مرکز تبریک گفته شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با فرارسیدن روز ولادت فاطمه معصومه(س) و روز دختر دیدار و تبریک به این مناسبت توسط علی اکبرپولیکی، مسئول دفتربازرسی، مسئول مجتمع بهزیستی توانا و امور بانوان بهزیستی و کارشناسان مداخله دربحران از دختران آسیب دیده اجتماعی که در مرکز مداخله در بحران نگهداری می شوند صورت گرفت.

علی اکبر پولیکی مسئول امور اجتماعی بهزیستی شهریار در برنامه‌ای که به این مناسبت برگزار شد، اظهار کرد: توجه، اهمیت و ضرورت موضوع دختران و دقت به وضعیت این قشر در سطح جامعه جهت اصلاح فرآیندهای مرتبط با آنها اهمیت روز دختر را دو چندان کرده است.
وی خاطرنشان کرد: حمایت و توانمندسازی اجتماعی زنان آسیب دیده و بازپیوند آن‌ها با خانواده از اهداف بهزیستی شهرستان می باشد و می بایست در زمینه‌ ارائه خدمات روانی و اجتماعی، برطرف کردن مشکلات دختران آسیب دیده و افزایش توانمندی آنان، گام‌های موثری برداریم.

وی اضافه کرد: شناسایی دختران آسیب دیده از طریق اورژانس اجتماعی، ساماندهی و تقویت مجددخانواده و مراکز بهزیستی از اهداف مهم است که مداخلات تخصصی فردی و خانوادگی در سطح خانواده و جامعه توسط کارشناسان مداخله در بحران ارائه داده می شود. حمایت و توانمندسازی اجتماعی دختران و زنان آسیب دیده اجتماعی و بازپیوند آن‌ها با خانواده از اهداف بهزیستی است.

کد خبر 107575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد