اولین جشن رهسپاری فرزند مستقل شده بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

آئین تکریم فرزند مستقل شده بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: این مراسم  امروز سه شنبه 1403/2/18 با حضور فرزند مستقل شده در سال ۱۴۰۲ - اسماعیل دامیار ،مدیرکل بهزیستی استان- هدایت عظیمی فر ،معاون امور اجتماعی - معاونین و مسئولین ستادی اداره کل بهزیستی استان - کارشناسان دفتر امور کودکان و نوجوانان در سالن شهید علیزاده بهزیستی استان برگزار شد.

اسماعیل دامیار ،مدیرکل بهزیستی استان گفت: امروز در مراسم جشن رهسپاری فرزند عزیزمان  هستیم که به عنوان یک فردی که می‌خواهد یک زندگی مستقل را تجربه کند و  به خانه‌ مستقل رفته و تجربه جدیدی را داشته باشد ، ثابت کنیم که کنارشون هستیم و از هیچ کمکی برای فرزندانمون دریغ نمی کنیم و تا انتهای مسیر رو خدمت این عزیز هستیم.

دامیار گفت ما در بهزیستی تمامی تلاشمان را برای حمایت ایشان با ایجاد اشتغال، ادامه تحصیل، تشکیل خانواده و ...  انجام تا بتواند موفق عمل کند.

مدیرکل بهزیستی با بیان اینکه سازمان بهزیستی خانواده ی این فرزند هست و این حمایت هیچ موقع قطع نمی شود تا این فرزند بتواند یک زندگی مستقل را اداره کند و این ارتباط تا زمانی که فرزندمان به شرایط با ثباتی برسد ادامه دارد و بعد از این هم در طول زندگی پیگیری می‌کنیم.

ایشان گفتند :مددکاران اجتماعی کنار فرزندان ما هستند و تمام موضوعات این فرزندان را پیگیری می کنند تا مشکلات آن ها مرتفع گردد.

در ادامه این برنامه عظیمی فر ،معاون امور اجتماعی با بیان اینکه سازمان بهزیستی همواره به عنوان یک نهاد حمایتی مسئولیت نگهداری و پرورش کودکان و نوجوان را بر عهده دارد گفت بر اساس قانون تا سن ۱۸ سالگی باید شرایط استقلال این افراد را مهیا نماید .

عظیمی فر افزود ، سازمان بهزیستی با وجود تعدد وظایف از جمله مهارت آموزی تا استقلال در کنار این عزیزان می باشد و حتی پس از ترخیص حمایت های خود را از این فرزندان قطع نمی کند.

کد خبر 107321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد