افزایش ۶۳ درصدی میزان مشارکت های مردمی در ماه مبارک رمضان/ اقبال گسترده رسانه‌ها و مردم به نظام مسائل بهزیستی

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از افزایش ۶۳ درصدی مشارکتهای نقدی مردم در ماه مبارک رمضان جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سید محمد جواد حسینی رئیس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت: در ماه مبارک سال جاری برای نخستین بار در سطح گسترده روایت ها، موضوعات و مسائل جامعه هدف، مددجویان، همکاران، خدمت گیرندگان، خدمت دهندگان در راستای جهاد تبیین و شناخت بیش از پیش سازمان معرفی شد و به مدت یک ماه علاوه بر جلب مشارکتهای نقدی مردم، بسیاری از نظام مسائل خاص افراد دارای معلولیت، ایتام، بانوان سرپرست‌خانوار، کودکان کار، مادران و پدران فداکار و.... در رسانه ملی روایت و بیان شد. 

وی افزود: در ماه مبارک سال جاری به میزان قابل توجه ای رسانه ملی به افراد دارای معلولیت، مددجویان سازمان بهزیستی و مسئله آسیب های اجتماعی در برنامه های مختلف پرداخت و مخاطبان با نظام مسائل مددجویان سازمان بهزیستی آشنا شدند. 

حسینی در خصوص بسترهای دریافت مشارکت های مردمی گفت: در سال جاری به روز رسانی و نوآوری بسترهای مشارکت مردم، مانند راه اندازی برخی درگاه ها، اتصالات با برخی شتابدهنده‌ها و راه اندازی درگاه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی به نشانی mosharekat.behzisti.ir صورت گرفت.

حسینی در پایان افزود: امید داریم در سالی که به نام مشارکت مردم مزین شده‌است، بتوانیم با استفاده از بسترهای نوین و ایجاد ارتباط مؤثر نسبت به استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌ها و منابع مردمی و گروه‌های غیردولتی اقدام نماییم.

کد خبر 106924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =