برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر1403استان کهگیلویه و بویراحمد

اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر 1403 کهگیلویه و بویراحمد امروز یکشنبه 1403/02/09 درسالن شهید علی زاده اداره کل بهزیستی استان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/جلسه  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر درسالن شهید علی زاده اداره کل بهزیستی استان با حضور اعضای شورا برگزار گردید.

اسماعیل دامیار ،مدیرکل بهزیستی  استان در این جلسه از تمامی ادارات که در سال گذشته در اجرای برنامه های پیشگیری از مواد مخدر همکاری کرده  تشکر و قدر دانی نمود و خواستار همکاری بیشتر در این زمینه شد.

مدیرکل بهزیستی استان در این نشست با مهم خواندن پیشگیری از اعتیاد به عنوان یک مسأله اجتماعی گفت: علل و عوامل گرایش به اعتیاد و متغیرهایی که در گرایش به مواد مخدر تاثیرگذار هستند باید کنترل شود، امروز نهادهای فرهنگی با مسئولیت سنگینی که برعهده دارند اگر هماهنگ عمل نکنند هر روز آسیب ها بیشتر خواهد شد.

دامیار در ادامه گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی، انجمن های مردم نهاد و اقشار مردم، همچنین فضای مجازی، رسانه ها و دستگاه های تبلیغی و فرهنگی برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.

در این جلسه مقرر شد همه ادارات عضو ، برنامه های پیشنهادی خود را جهت اجرایی نمودن در طول سال اعلام نمایند.

کد خبر 106705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد