پیام تبریک معاونت پیشگیری بهزیستی استان به مناسبت روز روانشناس و مشاور

معاونت پیشگیری بهزیستی استان سمنان به مناسبت روز روانشناس و مشاور پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

سنگ‌بنای تمام  روابط انسانی و اجتماعی صحیح و کارآمد در دنیای متمدن امروزی بر شناخت مطلوب از خود و دیگری بنا شده است.

در بزرگداشت علم روانشناسی همین بس که رسالتش شفای روح است، که وصل خویشتن خویش به خویش است. همان‌طور که می‌دانیم از دیدگاه بسیاری از متخصصان علوم طبیعی و انسانی ریشه‌ی بیشتر ناملایمات دست‌اندازهای روحی است...

 نقش و جایگاه قانونی علم روانشناسی و مشاوره در نظام سلامت کشور و مراقبت از کیان خانواده ها و نیز تاثیر بسزای خدمات مشاوره ای و روانشناختی در ارتقاء کیفیت زندگی، آرامش و امنیت روانی اجتماعی آحاد جامعه در افقی بلند ترسیم و نمایان می گردد.

در این مسیر سازمان بهزیستی نیز به عنوان یکی از متولیان سلامت اجتماعی کشور با همراهی مشاوران و روانشناسان متخصص در جهت ارائه خدمات روانشناسی، مددکاری، پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و فعالیت های اورژانس اجتماعی در جهت بهبود کیفیت سلامت روان جامعه گام برمی دارد و تلاش می کند تا همواره بهترینها برای برقراری سلامت روح و روان عموم مردم جامعه رقم بخورد.

اینجانب؛ روز روانشناس، روز اندیشیدن به ذهن و روز تفکر در روان را خدمت کلیه همکاران روانشناسان و مشاوران در بخش دولتی و غیردولتی در بهزیستی استان سمنان، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان، توفیق روز افزون همگان در راستای خدمت به جامعه هدف و عموم شهروندان را خواستارم.

انسیه ایمانی

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان

کد خبر 106510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد