برگزاری دوره آموزشی " پیشگیری، مراقبت و کنترل بیماری های واگیر مراکز توانبخشی مراقبتی 
" در بهزیستی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی، دوره آموزشی پیشگیری، مراقبت و کنترل بیماری های واگیر مراکز توانبخشی مراقبتی ویژه کارشناسان ناظر، صاحبان امتیاز و مسئولین فنی مراکز توانبخشی مراقبتی استان در محل ساختمان آموزشی شهید صبوری، بصورت حضوری برای شهرستان اردبیل و آنلاین برای سایر شهرستان های دارای مراکز توانبخشی مراقبتی برگزار گردید.

این کارگاه بصورت آنلاین و در فضای اسکای روم برگزار گردید و هدف از این دوره رعایت اصول بهداشتی پیشگیری، مراقبت و کنترل بیماری های واگیر در مراکز توانبخشی مراقبتی بود.

 در ادامه رضا محمدی، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان اردبیل، به وجود ۳۹مرکز توانبخشی و مراقبتی در استان اشاره و بر ضرورت رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از بروز بیماری های مسری پرداخت که در صورت وجود چنین مواردی مراکز به ارائه گزارشات مکتوب به ادارات بهزیستی و بهداشت شهرستان پرداخته و اقدامات لازم را انجام دهند.

محمدی ادامه داد: پزشکان و پرستاران مراکز ضرورت دارد که موارد را بصورت کاربردی برای کلیه مراقبین شاغل در مراکز توانبخشی مراقبتی آموزش داده تا از بروز بیماری های واگیر و سرایت آن به کلیه توانخواهان پیشگیری نمایند.

وی تصریح کرد: با توجه بر ضرورت پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه صاحبان امتیاز مراکز اقدام به بیمه مسئولیت مدنی کلیه مقیمان مرکز، اطفاءحریق و بحث استحکام بنا را جدی بگیرند و کلیه اصول ایمنی را طبق چک لیست های ارسالی رعایت نمایند.

کد خبر 106478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد