جلسه هماهنگی و تعامل بین بخشی اداره بهزیستی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اهواز برگزار شد

روز سه شنبه، چهارم اردیبهشت ماه، جلسه هماهنگی و تعامل پیرامون موضوع تشکیل تعاونی های مددجویی و اشتغال جامعه هدف، با حضور مدیر بهزیستی اهواز و مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی غرب اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، محسن حسین پور مدیر بهزیستی شهرستان اهواز گفت: هدف از برگزاری این جلسه، تعاملات بین دستگاهی و استفاده از ظرفیت های بالقوه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایجاد زمینه های اشتغال مددجویان است.

وی بیان داشت: بررسی موانع و مشکلات ثبت تعاونی گروه های همیار زنان سرپرست خانوار و نیازمندی های تولیدکنندگان، هدفمند کردن فعالیت های گروه های همیار تازه تاسیس بنا بر بازار کار بومی و آموزش و برنامه ریزی مددکاران و مددجویان در این زمینه و اولویت بندی مشاغل درآمدزای شناسایی شده جهت ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

حسین پور افزود: برقراری ارتباط بیشتر مددجویان با کارآفرینان موفق استان، آموزش مهارت های لازم در حوزه کسب و کار و فروش محصولات و تعاونی ها در بازار و تعامل بیشتر با کارآفرینان جهت به کارگیری مددجویان تحت پوشش بهزیستی از جمله مواردی است که می تواند به بهبود شرایط اشتغال مددجویان کمک کند.

به گفته مدیر اداره بهزیستی اهواز  در حال حاضر ۶ گروه همیار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در زمینه چرم دوزی، خیاطی، مهدکودک، کافی نت، ترشیجات و زیورآلات در سطح شهرستان  مشغول به  فعالیت هستند.

کد خبر 106371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد