جشن رهسپاری فرزندان بهزیستی استان کرمان  برگزار شد

با حضور دکتر علیرضا وحیدزاده مدرکل بهزیستی استان کرمان ، علی ابراهیمی معاون امور اجتماعی و کارشناسان تخصصی بهزیستی استان و شهرستان کرمان ، جمعی از فرزندان بهزیستی با شرکت در جشن رهسپاری قدم در فصل جدیدی از زندگی خود گذاشتند .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علی ابراهیمی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان با اعلام این خبر عنوان داشت : در راستای سیاستهای توانمند سازی جامعه هدف به ویژه فرزندان مقیم مراکز بهزیستی در سطح استان با رسیدن به سن قانونی ۱۸ سال با حمایت بهزیستی وخیرین قدم در مرحله جدیدی از زندگی خود که همان تجربه زندگی مستقل وآغاز راه ورود جدی به زندگی است میگذارند .

 وی در ادامه افزود : از همین رو تعداد ۴۵ نفر از فرزندان مقیم مراکز مختلف در سطح استان  با برگزاری جشنی تحت عنوان " جشن رهسپاری فرزندان " که به همت خیریه نرجس خاتون زرند برگزار گردید ، با حمایت  بهزیستی از چرخه خدمات مستقیم خارج و وارد زندگی مستقل خود شدند .

 معاون اموراجتماعی بهزیستی استان کرمان اضافه کرد : در پروسه ترخیص فرزندان وبا توجه به آیین نامه جدید ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی کشور مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال کمک هزینه تشکیل زندگی مستقل به اضافه برقراری امداد ماهانه بنا به ضرورت و تشخیص مددکار برای فرزندان ترخیصی در نظر گرفته شده است .

در این مراسم همچنین مدیرکل بهزیستی استان کرمان طی سخنانی با اشاره به اینکه جشن رهسپاری سرآغاز فصلی جدید از زندگی فرزندان بهزیستی است گفت : تمام تلاش مددکاران ، مادر یاران و کارشناسان بهزیستی در این خلاصه شده که فرزندان بهزیستی بتوانند روی پای خود بیایستند و به توانمندی لازم جهت حضور در جامعه برسند

وی اذعان داشت : بهزیستی هیچگاه حمایت خود را از فرزندان خود قطع نخواهد کرد و مددکاران ما همواره با فرزندان بهزیستی در ارتباط بوده و به انحا مختلف حمایت های مادی و معنوی ازایشان صورت می پذیرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با معرفی الگوهایی از فرزندان بهزیستی همانند پروفسور رجبعلی پور  و... افزود : امیدوارم تک تک شما در عرصه ها و مشاغل وعلایق خود سرآمد باشید.

شایان ذکر است مراسم فوق با اجرای برنامه های متنوع هنری وسخنرانیهای انگیزشی از جمله سخنرانی روح الله محیا پور استاد همایش های انگیزشی و یکی از فرزندان  بهزیستی که موفق به کشف داروی درمان قطعی سالک شده است همراه بود .

کد خبر 106118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد