راه اندازی کد دستوری بهزیستی گیلان جهت دریافت زکات فطریه / استقرار۱۶۵۰ پایگاه بهزیستی جهت جمع آوری زکات فطریه

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت ها و اشتغال اداره کل بهزیستی استان گیلان از راه اندازی کد دستوری بهزیستی گیلان و استقرار۱۶۵۰ پایگاه بهزیستی جهت جمع آوری زکات فطریه خبر داد و گفت: پایگاه دریافت وجوهات نقدی و غیرنقدی در روز عید سعید فطر و روز بعد از عید از ساعات اولیه صبح تا ساعت ۲۱ آماده ی دریافت هرگونه کمک نقدی و غیر نقدی در قالب زکات فطریه از سوی مردم نیکوکار استان هستند.

معصومه نوبخت معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت ها و اشتغال اداره کل بهزیستی استان گیلان با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اعلام کرد: کد دستوری اداره کل بهزیستی گیلان با شماره #۵۰۰*۶۶۵۵* برای پرداخت زکات فطریه فعال شد و مردم مومن و خداجو می توانند نسبت به پرداخت زکات فطریه اقدام نمایند.

وی در ادامه توضیح داد: با شماره گیری کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵* از طریق تلفن همراه ابتدا صفحه ای باز می گردد  که در آن گزینه زکات فطریه مشخص می شود که با وارد نمودن عدد مربوطه و ارسال آن صفحه ( زکات فطریه و کفاره روزه )  نمایش داده می شود و با وارد نمودن مبلغ  و ارسال آن ، زکات فطریه و یا کفاره روزه پرداخت خواهد شد.

نوبخت با اعلام اینکه صندوق های سیار بهزیستی نیز در سراسر استان گیلان آماده دریافت وجوهات نقدی شهروندان گرامی است ، خاطر نشان کرد : صندوق های دریافت وجوهات نقدی و غیرنقدی  در روزعید سعید فطر نیز بصورت سیار به سراسر استان اعزام خواهند شد و کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار جهت اختصاص به مددجویان بهزیستی را دریافت می کنند.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی گیلان؛ خاطر نشان کرد: زکات فطریه جمع آوری شده در پایگاه های بهزیستی استان گیلان، برای خانواده تحت پوشش این مجموعه شامل ایتام، معلولان، فرزندان بی سرپرست، بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار ... هزینه می شود.

شایان ذکر است؛ حسب نظر مراجع تقلید ، سازمان بهزیستی با توجه به حمایت از اقشار کم بضاعت و کم برخوردار جامعه می تواند نسبت به جمع آوری و پرداخت زکات فطریه اقدام به عمل آورد.

کد خبر 105466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد