برگزاری نشست هماهنگی و برنامه ریزی عید سعید فطر در اداره کل بهزیستی گیلان

صبح روز هجدهم فروردین ماه؛ نشست هماهنگی و برنامه ریزی عید سعید فطر و جمع آوری وجوهات مردم روزه دار و نیکوکار گیلان برای اقشار تحت پوشش بهزیستی با حضور آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان، معاونین و سایر کارشناسان در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این نشست به نحوه انجام کار و آمادگی ادارات و موسسات خیریه برای دریافت وجوهات فطریه پرداخته شد و بر لزوم استقرار منظم پایگاه های دریافت وجوهات توسط ادارات و موسسات خیریه تاکید گردید.

سرپرست بهزیستی گیلان در این نشست با اشاره به اینکه تمامی ادارات و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در روز عید سعید فطر آماده دریافت وجوهات نقدی وغیر نقدی شهروندان هستند ، خاطر نشان کرد: مردم متدین و نیکوکار گیلان در سالهای گذشته نشان دادند که مددجویان نیازمند بهزیستی را همواره مدنظر خود دارند و وجوهات نقدی و غیر نقدی خود را در در قالب زکات فطریه به این افراد اختصاص می دهند.

طوفانی در ادامه اظهار داشت: در روز عید سعید فطر برخی از نیکوکاران خیر، با اهدای گوشت گرم به مراکز تحت نظارت بهزیستی نذورات خود را ادا می کنند که در این راستا هم تمامی ادارات بهزیستی و مراکز تحت نظارت، آماده دریافت کمکهای خیرخواهانه شهروندان نیکوکار می باشند.

وی همچنین یادآور شد: نیکوکاران گرامی علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه های دریافت وجوهات نقدی و غیر نقدی در سراسر استان، می توانند از طریق پرداخت بانکی به شماره کارت  ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۸۲۲۶۳۶ و شماره حساب ۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴ به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی گیلان نیز کمکهای نقدی خود را به مددجویان نیازمند بهزیستی اختصاص دهند.

سرپرست بهزیستی گیلان در خاتمه، از راه اندازی کد دستوری کمک های مردمی و زکات فطریه بهزیستی گیلان خبر داد و گفت: برای تسهیل در امر پرداخت کمکهای نقدی، کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵* بهزیستی گیلان فعال شد که شهروندان نیکوکار می توانند با انتخاب گزینه های مورد نظر،  زکات فطریه  یا کفاره روزه را پرداخت نمایند که تمامی این مبالغ برای مددجویان تحت پوشش شامل: ایتام، معلولان، فرزندان بی سرپرست، بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار و ... هزینه می شود.

کد خبر 105401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد