بیانیه اداره کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت روز جهانی قدس  

اداره کل بهزیستی مازندران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین از ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان، مردم شریف دیار علویان به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی مازندران جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ متن بیانیه این اداره کل به شرح ذیل است:

بسمه تعالی 

روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عُمّال خبیث شما نیست. «امام خمینی (ره)»

 امروز مسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است. «امام خامنه ای (مدظله العالی)»

آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان، یادآور ابتکار حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی در اعلام روز جهانی قدس است و چه زیبا این اقدام نمادین، شاخص حرکت امت اسلامی شد و نقطه‌ عطفی در بازیابی هویت اصیل فلسطین و قلب تپنده‌ آن، مسجدالاقصی گردید.

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.

این روز نماد بیداری و آگاهی جهان اسلام و ملت های مسلمان است. حضور یکپارچه مردم روزه دار، به استکبار جهانی و خائنان به آرمان های فلسطین خواهد فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان های خود که آزادی فلسطین یکی از آنهاست، دست نخواهند کشید و هم چنین به مبارزان فلسطینی، این امید را می دهد که در مبارزه خود علیه اشغال گران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آن ها خواهند ماند.

ما، خانواده بزرگ بهزیستی مازندران نیز همراه و همدل با مردم بصیر و آگاه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، صدای رسای مظلومیت و حق‌طلبی ملت ستمدیده فلسطین خواهیم بود تا همه یک صدا و تحت لوای امت واحده اسلامی، فریاد بلند و دشمن‌شکن خود را به گوش جهانیان برسانیم و آماده ایم در صفی متحد حماسه‌ای دیگر را در حمایت از مظلومان و ستم دیدگان خلق کنیم.

«روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران»

کد خبر 105123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد