جلسه هم اندیشی روسای ادارات پذیرش و هماهنگی منطقه چهار کشور برگزار شد

جلسه هم اندیشی روسای ادارت پذیرش و هماهنگی منطقه چهار کشور با حضور سید جمال رحمانی رییس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران، اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی مازندران و روسای ادارات پذیرش استانهای سمنان، گیلان، گلستان، مازندران و خراسان شمالی در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران خدمت در بهزیستی را توفیقی از جانب خداوند عنوان کرد و گفت: اعتقاد دارم فلسفه انجام کار در  بهزیستی دلی است و  همگی با هدفی مشخص برای خدمت به محرومین جامعه گمارده شده ایم.
مدیر کل بهزیستی مازندران اداره پذیرش و هماهنگی را خط مقدم و درگاه سازمان دانست و افزود: نوع رفتار و طرز گفتار کارکنان اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی بعنوان منش کل سازمان در اذهان مردم نقش می بندد و به همین واسطه تکریم ارباب رجوع در این حوزه اهمیت دو چندان دارد.
وی خاطرنشان کرد: با تبادل تجربیات، تعامل سازنده و همفکری، باید چالش های موجود را شناسایی کنیم و سازمان را جهت نیل به اهدافش یاری دهیم.
مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه نگاه ما در استان این است که خود را موظف بدانیم به درخواست‌های مددجویان و شهروندان پاسخگو باشیم، اذعان داشت: در سال جاری در سه محله استان، میز ارتباط مردمی با حضور مسوولین سازمان بهزیستی کشور، مدیران استانداری مازندران، تعدادی از مدیران کل و معاونین دستگاههای اجرایی استان و کارکنان بهزیستی استان بصورت مستقیم و چهره به چهره برگزار شد و بیش از ۵۰۰ درخواست در این میز ثبت شد که این امر نشان از اعتماد شهروندان به دولت و اهتمام ویژه دولت بر اعتماد سازی و خدمت مستقیم به مردم است.
دکتر بریمانی تشریح کرد: میز ارتباط مردمی بهزیستی مازندران طبق روال در هفته، بصورت نوبه ای و مناسبتی در محل نماز جمعه شهرستان‌ها و ... و در دفتر نمایندگی غرب استانداری برگزار می شود و ما تلاش کردیم مواردی که از سوی مردم در این میز ها مطالبه و مطرح می‌شود به بهترین شکل پاسخ داده شود.
شایان ذکر است در این نشست عملکرد ادارات پذیرش بهزیستی منطقه ۴ بررسی و مطالب کاربردی، تجارب و عملکرد استانها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 100773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد