۷۰ بانوی خرمدره ای شیوه های خود مراقبتی را آموختند

رئیس بهزیستی شهرستان خرم دره از آموزش ۷۰ بانوی خرمدره ای  و آشنایی انها با اصول خود مراقبتی خبر داد و گفت :  این طرح آگاهسازی زنان و دختران در دو رده ی سنی ۴۰-۲۰ ساله و ۲۰-۱۳ ساله اجرا شد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خرم دره ابوالفضل کرمی افزود : این طرح در قالب برنامه های مشارکت اجتماعی تلاش می کند با بکارگیری رویکرد همیاری ضمن ایجاد زمینه های مساعد برای رشد شخصیت زنان و دختران خدماتی رابرای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح پیشگیری اولیه طراحی و تامین نماید.

وی اظهار نمود : محورهای آموزشی این طرح درحوزه مسائل روانی - اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و فعالیتی هدفمند است که با تاکید بر کرامت انسانی سعی در ارتقا دانش و آگاهی  عزت نفس و خودشکوفایی بانوان ودختران دارد. 

 کرمی بیان کرد : ازآنجایی که  جوانان و نوجوانان با فضای مجازی در ارتباط هستند ،دانش و سوادرسانه ای در فضای مجازی می تواند در خودمراقبتی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد ، از همین رو یکی از موضوعات این آموزشها ارتقا سواد رسانه ای است .   

   گفتنی است در حال حاضر۱۴۰ بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان خرمدره هستند که از خدمات مختلفی چون ودیعه مسکن ،کمک هزینه اشتغال ،تحصیل کودکان ،اموزش های توانمندسازی و کسب و کار و.....استفاده می کنند.

کد خبر 108311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد