حضورمسئولین دادگستری چالدران در مرکز مهر بهزیستی شهرستان

راثی مسئول امور مالی به همراه صمدی مسئول امور اداری دادگستری چالدران با حضور در مرکز مهر بهزیستی چالدران ،به بررسی مسائل و مشکلات مربوط به مرکز مهر در زمینه فراهم نمودن تجهیزات لازم پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران،

راثی مسئول امور مالی دادگستری ضمن گفت‌وگو با مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران و کارکنان این مجموعه، از نزدیک به بررسی نحوه فعالیت مرکز اورژانس اجتماعی پرداخت و در جریان کمبودها و نیازهای موجود قرار گرفت.
وی با اشاره به نقش پررنگ مراکز حمایتی بهزیستی بویژه مرکز مهر در کمک به مددجویان و خانواده‌های آن‌ها، در رفع مشکلات و تسهیل زندگی جامعه هدف در مرکز مهر شهرستان تأکید کرد.
راثی با اشاره به اینکه یکی از وظایف خطیر مسئولان بهزیستی حمایت از اطفال و نوجوانانِ در وضعیت مخاطره‌آمیز و توانمندسازیِ آن‌ها با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است گفت: دادگستری شهرستان نیز در این موارد کنار بهزیستی خواهد بود و با حمایت های مادی و معنوی در جهت تجهیز مرکز مهر اقدام خواهدکرد.
مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران نیز ضمن ارائه عملکرد اورژانس اجتماعی در سالجاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی ، در زمینه رفع کمبودها در مرکز از جمله تجهیز خانه مهر ویژه ملاقات کودکان طلاق درخواست مساعدت نمود.
گفتنی است راثی نیز با ارائه راهکارهای مناسب، در جهت رفع نیازهای اورژانس اجتماعی بویژه تجهیز خانه مهر ویژه ملاقات کودکان طلاق در محل اورژانس اجتماعی شهرستان از اختثصاص مبلغ ۱۰ میلیون تومان به همین منظور به بهزیستی شهرستان خبرداد.

حضورمسئولین دادگستری چالدران در مرکز مهر بهزیستی شهرستان

کد خبر 107265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد